Gioire della ritrovata normalità, riscoprire i valori più profondi e assaporare il gusto della semplicità: è questo l’augurio che il sindaco di Budoni, Giuseppe Porcheddu, assieme all’intera amministrazione comunale, desidera inviare a tutti i concittadini, ai...
GLI AUGURI DEL SINDACO E DELL’AMMINISTRAZIONE COMUNALE

Comune di Budoni


Aree Tematiche L'Amministrazione Vivere Budoni Servizi Albo pretorio Orari uffici Modulistica e Istanze On Line
HOME » Aree Tematiche » Notizie » GLI AUGURI DEL SINDACO E DELL’AMMINISTRAZIONE COMUNALE
Dentro l'Amministrazione

30/12/2022

2022

GLI AUGURI DEL SINDACO E DELL’AMMINISTRAZIONE COMUNALE

Gioire della ritrovata normalità, riscoprire i valori più profondi e assaporare il gusto della semplicità: è questo l’augurio che il sindaco di Budoni, Giuseppe Porcheddu, assieme all’intera amministrazione comunale, desidera inviare a tutti i concittadini, ai tanti ospiti e a quanti hanno a cuore la nostra terra per un buon Natale e un felice 2023.

Mai come quest’anno l’auspicio è di festeggiare tutti insieme: ora sappiamo, dopo il difficile periodo della pandemia che ci ha costretti lontani l’uno dall’altro, quanto sia importante.

Proprio per celebrare in comunità, come in una grande festa di famiglia, l’amministrazione ha organizzato una serie di appuntamenti e di iniziative che hanno preso il via lo scorso 8 dicembre e che si protrarranno fino all’Epifania. I bambini sono - naturalmente - i protagonisti, ma anche gli adulti possono trovare numerosi momenti di svago a loro dedicati che culmineranno nella grande cena in piazza in programma il prossimo 23 dicembre.

La calorosissima accoglienza e il grande afflusso di concittadini e turisti ai nostri mercatini di Natale testimoniano la grande voglia di comunità e di ritorno alla normalità. Brindiamo tutti assieme, guardando con fiducia al futuro e fermi nella volontà di impegnarci per una Budoni ogni giorno migliore.

SOS AUGÙRIOS DE SU SÌNDIGU E DE S’AMMINISTRATZIONE COMUNALE

Godire de s'agatada normalidade, iscobèrrere de nou sos valores prus profundos e assaborare su gustu de sa semplitzidade: est custu s’augùriu chi su sìndigu de Budune, Giuseppe Porcheddu, paris cun s’amministratzione comunale intrea, disìgiat imbiare a totus sos tzitadinos, a sos istranzos e a cantos ant a coro sa terra nostra pro una bona Pasca de Nadale e unu ditzosu 2023.

Mai comente custu annu s’augùriu est de festare totus paris: como ischimus cantu siat importante, dae poi de su difìtzile perìodu de sa pandèmia chi nos at custrintu a tesu unu dae s'àteru.

Pròpiu pro tzelebrare in comunidade, comente in una festa manna de famìllia, s'amministratzione at organizadu una sèrie de addòbios e de initziativas chi sunt cumintzados sa die 8 de Nadale e chi si ant a perlongare fintzas a s’Epifania (festa de sos tres res). Sos pitzinnos sunt - a manera naturale - sos protagonistas, ma puru sos mannos podent agatare momentos de divagu a issos dedicados chi ant a concruire cun sa chena in piata in programma su 23 de Nadale chi benit.

S'acollèntzia calorosa e s'aflussu mannu de tzitadinos e turistas a sos mercados de Nadale nostros, testimòniant su piaghere mannu de comunidade e de torrada a sa normalidade. Brindamus totus paris, abbaidende cun cunfiàntzia a su tempus benidore e firmos in sa voluntade de nos impignare pro una Budune ogni die megiore.

Tradutzione a cura de s’operadore de s’Isportellu de Limba Sarda de su Comune de Budune. Progetu “FAIDDHÈMU CUN TUTTU LU MUNDU – FAEDDAMUS CUN TOTU SU MUNDU” Annualidade 2022- Finantziadu dae sa RAS a L. 482/99 e dae sa L.R 22/2018.

L’AUGURIU DI LU SINCACU E DI L’AMMINISTRAZIONI CUMUNALI.

Alligrassi di l’agattata ‘ita di dugna dì, turrà a cunniscì li ‘alori più fundati e prizià li cosi sèmprizi: è chistu l’auguriu chi lu sindacu di Buduni, Ghjaseppa Porcheddu, insembi a tutta l’amministrazioni cumunali, vó mandà a tutti li paisani, a tutti li cussogghji, li stragni e a chissi chi àni a cori la tarra nostra una bona Pasca di Natali e un bon nóu pa’ lu 2023. 

Abali chi sapemu cantu sia ‘mpultanti dapoi di lu trattu di tempu difficcili di la pandemia chi ci’à vistu distanti unu da l’altu, mai com’e chist’annu l’auguriu è chissu di affistà tutt’insembi. Proppiu pa’ onorà la cumunitai, com’e in una festa manna in famìlia, l’amministrazioni à cunculdatu attoppi e attivitai chi àni presu avviu la dì 8 di lu mesi di Natali e chi sigaràni finz’a Li Tre Re. Li steddhi, com’è ghjustu, sò li prinzipali intarassati, ma ancóra li manni poni agattà diiltimentu e abbentu illi mumenti a iddhi didicati com’e la cena in piazza appustata pa’ la dì 23 di lu mesi di Natali. 

Lu calurosu binvinutu e l’acudita manna da palti di li paesani, cussugghjani e stragni a li nostri malcati minureddhi di Natali sò la próa di una gana manna di cumunitai e di turrà a la normalitai. 

Femu un bringhisi tutti insembi figghjulendi a li tempi chi venini cun cridènzia e felmi illa ‘ulintai di punì afficcu pa’ una Budoni meddhu dugna dì.

Locandina Natale a Budoni

Locandina Natale in Budune


Condividi su:

GLI AUGURI DEL SINDACO E DELL’AMMINISTRAZIONE COMUNALE